Snel en simpel AVG proof
De AVG heeft gevolgen voor de gehele bedrijfsvoering van een organisatie. Zo ook op het digitale vlak. Maar wat zijn eigenlijk de concrete gevolgen hiervan? En moet ik zelf ook iets doen? Om je digitale platformen AVG-proof te maken, zou je moeten beginnen met jezelf onderstaande vragen te stellen:
• Heeft je website een SSL-certificaat?
• Heeft je website een correcte cookiemelding?
• Staat er een privacy policy op je website?
• Staan er algemene voorwaarden op je website?
• Hoe ga je om met persoonsgegevens?
• Voldoen je nieuwsbrieven aan de privacy-regelgeving?
• Heb je verwerkersovereenkomsten afgesloten?
Volledig de weg kwijt? 😉
Het is slechts een greep uit de vragen die je jezelf moet stellen om te kunnen voldoen aan de digitale AVG-richtlijnen. Wij kunnen ons echter voorstellen dat jouw organisatie hier niet zomaar pasklare antwoorden op heeft. Daarom helpen wij je graag hiermee! Neem dan contact op via: support@flowerinteractive.nl